torsdag 4 september 2008

Murdermirror!

I min badrumsspegel kan man se varenda liten por i ansiktet.
Det är som ett helvetesgap och om man inte ser upp kan man
fastna i flera timmar framför den.

Idag upptäckte jag att jag har både mustasch OCH unibrow.
Varför har ingen lite snyggt sagt åt mig att ansa ansiktet?
Är ni fega, ELLER? Alltså, det är inget jag skäms över. Jag
har liksom bara inte upptäckt det.

Snart ska jag iväg på något sorts studentevent. Egentligen
är det bara dricka öl. Men jag ville låta viktig, eeehhhh..

2 kommentarer:

Fran sa...

Jag har inte sagt något eftersom jag tycker unibrow är hett. Tyckintdure?

Sofia Ahlehjelm sa...

Haha, jag hatar din spegel, den är ju raka motsatsen till våran mysljusspegel i vårt badrum! Frågan är ju vad som är bäst - att fastna vid din och komma ut snygg eller snabbsminka sig vid min och komma ut halvfärdig? :-)