fredag 12 september 2008

Chokladbollsfeeeeeeesten!

Jag bjöd på Chokladbollsfest för några dagar sedan.
Hade tänkt visa lite bilder från eventet men det
visade sig att den ansvarige fotografen mest filmat,
så det blir en videoblogg.

Men! Jag börjar med att visa det enda fotot.
Tappade, såklart, ner vanillinsockerburken på golvet.
En mindre katastrof, men inget ovanligt när jag bakar.




Det vita försvann snabbt med dammsugaren.
Jag börjar gegga med ingredienserna, då ser det ut såhär.




Det tar lång tid att förbereda chokladbollar,
så jag roar mig med att förklara vad jag tycker att kletet liknar.




Här gör jag nycirkuskonst med kletet och man kan ju undra:
vem fan är det som filmar?




Sen ska jag visa upp hur man gör när man rullar
själva bollarna. Men det händer något helt annat!



Färdiga resultatet.




Den sista videon har inget med chokladbollar att göra.
Det enda jag säger är: BARNFÖRBJUDET!

2 kommentarer:

Fran sa...

HAHAHA!

Jag har sagt det förut men det tål att sägas igen: I love rekård!

Sofia Ahlehjelm sa...

Det ser ut som att det var en grym feeeest, jag älskar också rekård. Puss!