måndag 22 september 2008

Attans också, Piss In the Ass

Fin helg som snabbt var slut, men det var
aktiviteter hela tiden. Spela bowling på fredagen
med Oskar, Maria, Joel och Simon. Efter det Yatzy med nya
smeknamn: Slimeon, Joel the Bowler och Marvellous Mia.
Gillar mitt Yatzynamn fantastiskt mycket, blir som en
annan person, Yatzijana är risktagande, modig och
lyxfruryska (hora).
Lördagen var som en brittsommardag och spenderades på
en ö, försökte hitta svamp och spelade ett nytt spel.
Jag glömde kamera som vanligt och hänvisar till Frallans
blogg men vet inte hur man gör länkar, hitta själva!

Söndag var loppis. Sen gjorde jag världens godaste
Broccolipaj. Jag dog hela tiden när jag åt den.

I veckan är det tentavecka och jag är disträ och
så-jävla-trött. Tog två timmar att vakna till liv imorse.

Ber om ursäkt till de vänner som jag har försummat
såhimlahimla mycket. Jag pluggar hela tiden och tränar
och är trött. Efter tentan är jag lite fri och vill hänga jämt.
JÄMT I TELL YA!

3 kommentarer:

Fran sa...

Men buuu! Är du fyrtiotalist eller? Såhär länkar du:

1. Logga in på blogger
2. Gå på redigera inlägg
3. Markera den text du vill länka
4. Klicka på den lilla ikonen som ser ut typ som en liten grön groda med glasögon
5. Klistra in adressen du vill länka till
6. Tryck OK
7. Klart!

Johanna sa...

Jag kan skriva ett helt inlägg med länkar till dig, OKOKOKOKOK? Orka göra om nu liksom.

Fran sa...

Men jag menade inte att du skulle göra om detta inlägg, det var ett exempel, OK. Så att fyrtiotalisten förstod, OK. Du behöver aldrig länka till mig, OK. Jag har så sjuuukt mycket läsare ändå, OK! PUSSOK!