tisdag 17 juni 2008

Veckans fotbollshat

Inser att jag tappat det här med Veckans Hat.
Jag är ju så kärleksfylld numera att jag inte
kan hitta något hat. HAHAHA, jag skämtaba.
Men okej, när jag ändå är inne på fotboll kan
jag berätta om mina två hatlag.

1. Tyskland - Nazistlaget

2. Holland - Kolonialmaktslaget

Det är mina två argument också. Tyskar är
nazister och Holländare är översittare.

De flesta av mina kompisar tycker jag är
löjlig med mina argument. Men jag är bestämd.
Det är vettigt och otroligt logiskt.
Jag och Herre har roat oss med att hitta smeknamn
åt hatobjekten, vad sägs om Van Nazistelrooy?
Eller NaziSteiger? Har svårt att få in kolonial
i namnen dock. Van Kolonialhorst är inte lika
effektfullt. Eller?

Det är ju lite tvivelaktigt för en Slav att hata
en kolonialmakt, jag menar det kan ju liknas vid
Herre. Men det ni ska förstå är att Slav vill
vara Slav. Slav tycker det är fint. Herre är snäll
(och har egentligen ingen makt över Slav, men ssch
vi låtsas som det).



Van Nazistelrooy

1 kommentar:

Lovisienstadt sa...

HAHAHAHAHA! BILDEN PÅ VAN NAZISTELROOY!!!! Och du är så gulli och roli att man svimmar.