måndag 23 juni 2008

Förlustmatchen.

Jag, Fran och Sofia bestämde oss för
att köra all in onsdagen 18 juni. Går
Sverige vidare till kvartsfinal är det
FEEEEEEST hela natten.

Så vi börjar tidigt med att göra goda drinkar:



Detta är Vasaloppet, innehåller likör 43,
blåbärssoppa och grädde. Avancerat!




Det finns en anledning till varför jag kallas Fyllot.




Vi äter sojaburgare och till det en drink
som liknar Cosmopolitan.




Jag roar mig med att leka med maten.
Här: En glad rödlöksgubbe med getoströraface




Mmm, en snus efter maten. Bästa som finns.




Fran spillde på kläderna, som vanligt.




Så börjar då matchen.





Man kan säga att vi hejar på Sverige.




Efter ungeför 30 minuter undrar vi vad fan
det är som händer.




Slutresultatet.





Vi är inte glada.




Fran dränkte sina sorger med mängder av vin.




Det blev ingen feeeest. Istället roade vi oss
med att prova Annas skinnjacka, som sitter
perfekt på henne.

MEN!






Jag ser ut som en hårdrockare i den.





Och Sofia ser ut som en nörd som vill vara
Bikerbrud.


DIE ENDE!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, NÖRD!

Johanna sa...

Sofia, du är så sjukt rolig på de där bilderna. Jag skrattar varje gång jag ser dem!

Johanna sa...

Sofia, du är så sjukt rolig på de där bilderna. Jag skrattar varje gång jag ser dem!