söndag 6 april 2008

FUCKING FUCK SHIT (kanske veckans hat)

Idag är jag mest arg, på allt. IKSU har inga morgonpass på
spinningen, jag ska spela innebandy imorgon klockan åtta
på morgonen. Jag har skaffat ett sånt där "guldkort"
och de kan inte ge mig precis det jag vill ha. Det är
förjävligt. Hade en rådålig kväll igår, skulle aldrig
lämnat Herres sida för att gå på en skitdålig fest.
Festen hade en projektor och en stor jävla filmduk,
där konstiga videos spelades upp. Värdelöst I tell you.
Som sagt, skulle hängt med Herre istället. Slav gjorde
ett felaktigt val och nu får Slav leva med det. Borde
typ nominera mig själv till veckans hat.
Okej, vårlöfte - bli positiv.

Det enda som känns kul är att det är Nip/Tuck ikväll.
Jag älskar den serien, så absurt bra. Enormt snyggt
gjord, passande musik och sjuka karaktärer. Och massor
av juicy blod och operationsscener. Mmmmm!

Snart, snart, snart blir det kanske bättre. Ska åka
till Stockholm och till Oslo. Hoppas på att det är vår där
och att allting är sjukt kul.

Hejdå.

2 kommentarer:

Fran sa...

Kom ihåg att fråga om sommarkort!

Anonym sa...

Okej, jag gört.