tisdag 15 april 2008

Darling your head's not right

(lite uppdatering bara)

Vaknade med värsta huvudvärken, som inte gick
över förrän jag drack kaffe. Jag tror inte det är bra.

Köpte ett nagellack i färgen Nice, som jag uttalar
NIIIIIS men det ska tydligen vara NISS. Inte NAJS
heller för den delen.

Jag spillde gammal öl över min arm och hand när jag
skulle återvinna. Så gott det luktar! Jag vill inte ens
tvätta bort det. ***äLSkaR öL*

Imorgon åker jag till det kungliga hufvudstad. Där ska jag
dricka lots and lots of öl, dansa, UMGÅS och shoppa.

Och:

HAR KÖPT EN SOFFA!

SKA SNART FLYTTA!

ÄR POSITIV!

2 kommentarer:

Fran sa...

Haha, bra att du är positiv. Tell me about the sofa!

Manis sa...

Jag vill läsa en hel bok på detta fantastiska Slavens Språk!!!

Alla ska ha en flaska Nice innan sommaren är slut. ALLA!