onsdag 28 maj 2008

Naturehater berättar i bilder



Blåhaken. Se så fint den matchar tröjan
och hur stolt den visar upp sin bringa.




Frukostbord lämnat åt sitt öde.





Jag och Nina hade fotokrig, vi skulle
få med ansiktet på fotot. Nina vann.




Men jag fick med hennes rumpa, det
borde ge något slags tröstpris.




Sädesärlan. Ganska cool.




Gråsiskan, den har piffat till sig lite
dagen till ära. Färgat luggen röd, väldigt
uppfinningsrikt.




Jag tror det här är Lövsångaren.




Herre och Öland fågelskådar.




Slav fotograferade naturen istället
för att spana på fåglar.




Sista kvällen hade vi grillfeeeeeeeest!




Vi sjöng en sång gjord av Nina och Ph.




Vi drack öl, var glada och lite frusna.




Vi dansade en dans vid vattenbrynet.




I det här huset bodde vi.




Det är lite svårt att hata naturen
när det ser ut såhär.


Det kommer nog fler bilder snart,
bland annat från eftergrillfesten.
Där bjuds på en mäktig sång samt
lite nya fåglar.

1 kommentar:

Lovisienstadt sa...

Svinsnygga bilder. Får jag sno en eller två? Eller sno och sno, jag TAR så klart, jag är ju HERRE!