fredag 16 maj 2008

Lite saker i punktform

Fjäderägg. Dit åker jag nu.

Jag har fixat internet. Det är fint.

Kom och besök mig i min lägenhet, öppen
för alla hela tiden. Kungsgatan 46b.

Det här händer i Umeå Centrum nu:
Cykel-Ingemar ropar "Hej, stopp stanna!"
till alla han möter. Han har en cykel vid
sin sida.

Jag har ramlat med min cykel, skjutsade Max
på pakethållaren och jag tyckte att det var
en utmärkt idé att cykla uppför en kon (alltså,
tyckte inte det på riktigt, men det hände ändå.
Jag är värdelös på att cykla, ännu sämre på att
skjutsa någon). Jag slog i huvudet, har nu en
bula. Men jag är redan dum i huvudet, så jag är
inte orolig över det. Såhär i efterhand inser
jag att det var lite onödigt.

Tillbaka om en vecka. Nu ska Nature Hater bli en
Nature Lover!

Inga kommentarer: