torsdag 20 mars 2008

Har ingen rubrik heller

har tantfärg på naglarna och tycker det är fint.

är så täppt i näsan att jag måste gå med öppen mun
hela tiden, det får mig att se dum ut.

köpte en Coca Cola-burk för en vecka sedan, och
har fortfarande inte druckit upp den. Jag blir stolt
över mig själv, men det beror mest på att jag ÄR spara.

finner det svårt att hitta ett veckans hat, jag tror
inte att det beror på att jag slutat hata (typ omöjligt)
utan för att jag inte känner någonting överhuvudtaget.

tycker att jag är allmänt dålig på att blogga. Borde
ta fler bilder, för bilder = kul.

ska iväg och äta påskamat. Typ ägg and shit. Inte lamm,
lamm smakar kofta dessutom äter jag inte KÖTT längre.
Men, lammkött i annan bemärkelse är gott (blinksmiley).

Tjarå!

1 kommentar:

Fran sa...

Jag tycker du är bra på att blogga men jag vill ha MEEER!