onsdag 27 februari 2008

Veckans hat

Det här blir mitt tema. Jag vet, hat är ett hårt ord
men man kan kanske översätta det till "starkt ogillande".

Veckans vinnare är:

MAROON 5



Amerikansk "rock". Förvirrande röst, låter som en sån
där röstförvrängare men man vet inte säkert.
Ska man göra dataröst ska man fan göra det ordentligt
som typ Olsen Brothers i melodifestivalen 2000.
Annars är det bara jävligt irriterande. Han låter som
en idiot, hela bandet är så förbannat töntiga.
Jag kan fortsätta i en evighet, men jag lämnar det såhär.

Ovan vid hat? Det är bäst ni vänjer er. Slav är fylld av det.
Det skulle ni också vara om ni tvingades gå på en jävla åker
och skörda dagarna i ända. Och inga pengar får jag heller.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, älska hat! Om du inte var en slav skulle denna blogg heta hatbloggen, erkänn!?

Manis sa...

Jag är så tacksam för att du delar med dig av ditt hat mot Maroon 5. Man kan inte alltid vara snäll och till lags. (Jag hatar dem av hela mitt hjärta, speciellt sångaren. Han ser ut att vilja attackera nån på ett dåligt sätt.)

Henrik sa...

Sångaren vill visa att han har stora fötter på PR-bilden, sen när blev stora fötter hett? Skulle gärna gå lös med en hammare på hans tår "sopranos" style.

Anonym sa...

fan vad jag hatar maroon 5

Johanna sa...

Åh, jag är så nöjd att ni delar mitt hat! KOM IGEN, HATA MER!