måndag 25 februari 2008

Slavs lördag

Åkte till Ånäset och hälsade på mormor. Hittade en bokhylla som jag ska ha i min lägenhet



500 SPÄNN!


Jag och mamma diskuterar världsmusik och politik i bilen.

- KONSTPAUS

På kvällen åker jag på fest i det konstiga huset på Carlshem, Carlshöjd, Sofiehem eller var det nu låg.

Helt sjuk trädgård. BILDKAVALKAD:












Det var finare därinne. Vi fick god mat, killarna hade lagat vegetariskt till tjejernas ära. Gillart.



Lovade att inte publicera några bilder på festdeltagarna, så ni får nöja er med en skål från Slav. OBS! LOVAR ATT JAG INTE VAR ENSAM! JAG HAR VÄNNER!!!!!111




Vi skulle gå på Shape up! Det var fullt. Vi skulle gå på Folkets jubel! Det var fullt. Slutade med att vi gick på Invito. Sjuk stämning. Medelårsmän. Inlandsmänniskor. Tjejer med kläder från 2002. Musik från 1994. En DJ som körde med technoarmen. Men vi hade fan kul ändå.

- SLUT PÅ LÖRDAG

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men slav, du behöver inte låtsas inför Herre. Jag vet att du var ensam på "festen".

Anonym sa...

Men det är så svårt att hitta andra slavar att umgås med. Var finns dom?

Lovisienstadt sa...

I ditt hemland, slav. Men nu är du med Herre.

happy sally sa...

alltså helt fantastisk trädgård! man kan ju tro att det är martin timell och c/o som varit i farten!

Johanna sa...

Men visst är den underbar? Känns som om det finns en mening med den som man bara inte kan förstå.