söndag 21 december 2008

November

Jag har fantastiska bilder från Anna och Fredriks inflyttningsfest.
Jag tänkte visa dem nu.

Vi började med liten förfest hos mig, drack Underberg.






Vi kom till festen, från början var det lugnt.





Anna torkade upp något från golvet, the sexy way.





Det var roligt.




Jag tror att det här är den roligaste bilden från festen.




Fredrik spelade gitarr med Annas ben.




Ser ni, alltså Hello Beautiful!




Passgång.









Dansen fortsätter.










Golvdansen är vacker.





Hahahaha!








Vilket underbart gäng, lovelovelove!

2 kommentarer:

Fran sa...

Älska alla bilder men kanske mest Olas fosterställning. Vill bara lägga mig och skeda bakom.

Anonym sa...

JAG VILL HA BILDERNA I ETT ALBUM! Så roligt det var! Alla bilder är som komiska mästerverk.