måndag 25 augusti 2008

Happy Tannfors

I fredags var jag på världens bästa födelsedagsfest.

Vi började med middag hemma på Kungsgatan 46b,
den godaste risotton ever och quornfiléer.
Alla dog av matkoma. Därför blev det inga foton på det.
Men, så började den riktiga förfesten.

Vi spelade Wii, hur mycket som helst.



Några var glada.



Andra var förvånade.



Det röktes under fläkten, för att straffa röktanten
som bor i min trappuppgång.



Självklart posades det en hel del.




Och det dansades.



Väl på festen pimpade jag upp One Hand Mans-robotarm.




Anna tog en snus och förvandlades till en näbbmus.



Påverkad av min framgång med One Hand Mans pimpning,
valde jag att även pimpa Oskars skrev.




Födelsedagsbarnet taggade på pimpningen.



AMAZING SHOTS BY FRALLAN!




Spelade in en film. Okej, inte världens bästa film,
men det syns väl ändå hur jävla kul det var?

4 kommentarer:

Fran sa...

Om inte annat så hörs det hur roligt det var. Vi måste filma varje gång. Jag älskar rekård!

Sofia Ahlehjelm sa...

Jaja, mera rekååård!

Stenen sa...

mmm världens godaste risotto och roligaste wii
Wiiii

Manis sa...

Det hörs verkligen, AVENSJUKA!